Jenaka penawar Duka

Alahai Mak Cik.........
Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang
pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer. .
Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la...
Malam tu..
Time penyelidik tu nak mandi...maklum ler bilik air kampung..
Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..
Makcik tu pun "semacam" ler..dia pun nak pi ngendap si anak muda nie
mandi....
Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..nak ngendap nie..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

" JANJI TAU..!!"..



============ ====
Burung Spesel

Pada suatu hari sorang suami baru pulang dari Brazil , membawa burung
kakak tua yang sangatlah spesel..
Si isteri bertanya..pada si suami...
" Abang..buat aper beli burung tu..?! Kan mahal tu..!"
Suami menjawab..
" Ala takper..burung ni spesel..tengok nie.."
Suaminya mengangkat tangan kanan dan memetik jarinya...burung itu terus
menyanyi lagu POP..
Si isteri sangat suka..dan menyuruh suaminya mengangkat tangan kiri
plak..
Si suami..berbuat demikian dan memetik jarinya.. dan burung itu terus
menyanyi lagu ROCK pula..
Si isteri pun suka dan bertanya..
" Abang, kalau kita angkat kedua-dua tangan plak camner..?"
Suaminya menjawab.." Awak cuba la buat.."
Si isteri mengangkat kedua2 tangannya dan memetik jarinya..lalu. .burung
itu pun berkata...

" SATU SATU LAH, BODOH..!!! "


============ ======
mengandung anak gajah??????

Seorang lelaki yang badannya gendut naik kereta api. Penumpang sangat
penuh maka lelaki itu terpaksa berdiri... Dia merasa ada yang
menyenggolnya lalu lelaki itupun melihat kebelakang. Ada seorang ibu
hamil yang juga sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka lelaki
bertanya pada wanita itu :

Lelaki: Hi... kakak hamil ya ?
Ibu hamil : Iya udah tahu tanya lagi (kata wanita dengan nada kesal)

Lelaki: Isinya orang ya, kak ?
Ibu hamil : Iya (dengan nada kesal, lalu bertanya)Encik hamil juga ya?

Lelaki: Iya (Sambil ketawa)
Ibu hamil : (Karena merasa jawaban lelaki itu tidak sopan dia
melanjutkan pertanyaannya) Isinya orang ya?

Lelaki: Bukan, isinya anak gajah (sambil ketawa lagi).
Ibu hamil : (terkejut, lalu ketawa)

Lelaki: Laa... kenapa ketawa? (dengan bingungnya) Ibu hamil : Oh isinya
anak gajah, ya... patutlah belalainya keluar( sambil menunjuk seluar
lelaki yang lupa dikancing)

Lelaki:????? ??????

============ =

Skandal Doktor

Seorang lelaki yang kebetulan seorang doktor muda, merasa tidak selesa
dengan apa yang telah berlaku.
Ia pulang ke rumah dengan wajah muram.
Setibanya di rumah, ia merebahkan diri di katil dan fikirannya mula
melayang Lalu ia mendengar suara dalam kepalanya berkata, "Sudahlah,
tidak usah difikirkan. Skandal doktor membuat hubungan intim dengan
pesakit terjadi di mana-mana.
Jadi kamu tidak perlu merasa bimbang."
Doktor tersebut cuba untuk setuju, tapi apa yang telah terjadi pagi itu
terbayang kembali dan perasaan tidak selesa muncul lagi.
Ia membalikkan badan dan mendengar lagi suara dalam kepalanya, "Tak
perlu bimbang,orang sudah mula biasa dengan skandal hubungan seksual
antara doktor dan pesakitnya."
Lelaki itu mulai tenang dan perasaannya beransur-ansur pulih...
Tiba-tiba suara lain dalam kepalanya berkata, "Tapi masalahnya kamu kan
doktor haiwan"

Sorang taukeh kedai restoren sedang mengira pinggan mangkuk di
kedainya...
- 13 mangkuk pecah
- 5 mangkuk retak
- 2 mangkuk hilang

DAN....







































































- 1 mangkuk hayun sedang baca blog nih......
daa...pegi buat keje.....takde keje lain ke 2...asyik tgk blog orang jer.....
ekekekekeekekeke

Comments

Popular posts from this blog

MAKHLUK DAN RASAKSA MITOS

10 cara pilih seluar dalam sesuai