Nafsu Seks Wanita Mengikut Bentuk Faraj Ikut Kepercayaan Orang Melayu


Nafsu Seks Wanita Mengikut Bentuk Faraj Ikut Kepercayaan Orang Melayu | Adapun bentuk-bentuk dan saiz faraj atau vagina setiap wanita adalah berbeza antara seorang dengan seseorang yang lain. setiapnya pula memberi lain kenikmatan kepada lelaki dalam hubungan seks.




Di bawah adalah di antara bentuk-bentuk vagina yang dikenalpasti pada sesetengah wanita. Merujuk kepada buku-buku lama seperti kamasutra, permata yang hilang dan layar nakhoda, ada nama-nama khas diberikan kepada jenis-jenis vagina ini. Antaranya lubang tanduk, pecah air, kepala sengal, pancut kelentit, mulut monyet, pusaran ambak, bayu pagi, gurun batu dan berbagai lagi.

Tanpa perlu membuang masa lagi, apa kata kita baca Nafsu Seks Wanita Mengikut Bentuk Faraj Ikut Kepercayaan Orang Melayu yang Media Sensasi kongsikan di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini.

Nafsu Seks Wanita Mengikut Bentuk Faraj Ikut Kepercayaan Orang Melayu

1-lubang tanduk – ciri-ciri wanita yang mempunyai vagina seperti ini ialah bernafsu seks kuat, berbadan kurus dan jalannya agak tidak teratur (mengengkang). Adapun dinamakan lubang tanduk kerana lubangnya agak luas di luar dan semakin sempit di dalam. Wanita yang mempunyai vagina ini biasanya seorang pendiam, pintar dan suka berbual mengenai seks. Lelaki yang pernah melakukan hubungan seks dengannya pasti akan sentiasa menginginkannya. Ini akan memberi kenikmatan kepada zakar lelaki. Ia mempunyai kemutan yang agak kuat dan air yang banyak. Vagina jenis ini mampu menyebakan zakar mengalami pancutan awal. Anda dinasihatkan bersedia terlebih dahulu sebelum melakukan hubungan dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini !!!

2-Sengal kepala @ pancut kelentit. – Vagina kategori ini juga sangat memberi kenikmatan kepada lelaki. Tanda-tanda wanita yang mempunyai vagina jenis ini antaranya badannya agak kurus, punggung agak lebar ; sangat ketara berbanding pinggangnya. Menurut orang yang arif mengenai ini, ada terdapat beberapa tahi lalat di sekitar vagina dan sekitar duburnya dan di bibir mulutnya, dinamakan sengal kepala @ pancut kelentit kerana semasa zakar lelaki berada di dalamnya, zakar lelaki tidak henti-henti mengeluarkan air mazi kerana kenikmatan sehingga kepala zakar terasa sengal. Vagina jenis ini juga menyebabkan zakar akan terpancut awal jika tidak mengawalnya. Kebanyakan zakar lelaki akan tewas awal jika berada di dalam vagina jenis ini.Di katakan vagina jenis ini boleh memuaskan 4 atau 5 orang lelaki dalam masa yang sama…malah ada yang mengatakan sehingga 10 orang lelaki !!! Malahan hanya dengan memandang bentuk vagina jenis ini dari sudut-sudut tertentu akan menaikkan syahwat lelaki dengan ketara, menyebabkan zakar melelehkan air mazi. Di nasihatkan anda berjumpa dengan tukang urut dahulu sebelum anda melakukan hunbungan seks dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini…

Kenapa perlu tahu nama jenis-jenis faraj ?

Pada kebiasaannya, tumpuan utama setiap persetubuhan ialah faraj. Jadi puncak kenikmatan ada dalam faraj. Faraj dianggap anggota jimak yang paling utama pada setiap wanita dan padanyalah ada klimaks yang lebih ‘agung’ dan terindah jika hendak dibandingkan dengan melancap atau dihisap. Malah sekiranya seseorang wanita pernah inzal menerusi rangsangan ke faraj, maka rangsangan ke bahagian tubuh yang lain akan menyebabkannya mendambakan agar suami merangsang farajnya pula. Jadi apabila kenyataan ini diakui maka adalah wajar kita sendiri mengetahui kejadian faraj dan fungsinya . Faraj inilah kunci bagi nafsu perempuan yang mana jika suami tidak begitu arif tentang fizikal faraj maka amat sukarlah untuk suami membuka batin nafsu anda. Semasa persetubuhan , kaedah Islam ada menyatakan bahagian mana pada faraj itu yang perlu ditumpukan bagi menghasilkan rangsangannya.

Iktibar dari hadith Rasulullah saw yang bermaksud;

“Berilah kesukaan kepada isterimu kerana kesukaanya ialah di farajnya”

Faraj atau nama lain cipap , apam , burit, kemaluan wanita ini juga dipanggil dengan pelbagai nama oleh pelbagai kaum dan etnik . Nama yang dianggap paling moden ialah vagina dan nama ini boleh dianggap istilah yang lebih halus sebagaimana faraj. Namun begitu terdapat banyak nama-nama lain di kalangan bangsa Melayu sendiri yang dianggap kasar atau lucah. Oleh itu ramai yang lebih suka memanggilnya sebagai kemaluan wanita sahaja. Pada zaman dahulu nama-nama atau gelaran yang diberikan kepada faraj adalah disebabkan dari fungsinya atau sifatnya. Ada nama yang diberikan secara umum dan ada pula nama yang diberikan secara khusus kepada bentuk dan sifat faraj yang tertentu. Berikut dicatatkan NAMA NAMA FARAJ serta sebab musababnya berdasarkan pengetahuan tradisi:

1. Belahan ( Bentuknya terbelah)

Inilah asal bagi perkataan faraj. Kemaluan wanita mendapat nama ini kerana ia terbuka dan tertutup bila hangat (berahi) rindukan jimak. Nama ini umum bagi semua kemaluan wanita.

2. Bibir ( Bentuknya ulas merkah bibir )

Ia adalah nama khas bagi alat kelamin perawan tertentu. Ia amat tembam dan membulat di setiap sudut dengan Bibir Dalam ( kelentit atau labia minora) yang panjang dan belahan yang besar. Sudut-sudutnya seimbang sama bahagi dan bulat. Ia lembut, menggoda dan sempurna sebagaimana bibir yang cantik. Ia paling mengembirakan lelaki dan di anggap terbaik berbanding jenis faraj yang lain. Ia hangat, sempit dan kering seolah-olah darinya akan mengeluarkan api. Bentuknya menawan, baunya harum dan menyenangkan, bahagian luarnya putih dan bahagian tengahnya berwarna merah jambu.

3. Gemerincing

Ini adalah nama bagi alat kelamin wanita yang kurus keadaannya dan kejadian farajnya itu tidak berdaging. Tidak tembam macam timbul jika dilihat dari sisi.

4. Si Jambul

Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kelentitnya adalah seperti jambul ayam yang bangkit tegak apabila keberahian, stim teramat sangat. Keadaan kelentit yang membengkak jika dilihat dari depan atau sisi.

5. Hidung Kemek

Nama diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kejadian bibirnya (labia majora) nipis dan lidahnya ( kelentit) adalah kecil.

6. Babi Tunggal (Jijik bunyinya tapi mungkin bentuknya yang comot)

Ini nama kepada alat kelamin wanita tua yang telah kering kerana ketuaannya dan bulunya kasar. Digambarkan kepada faraj wanita yang dah terlalu tua.

7. Si Senyap

Nama ini diberi kepada alat kelamin wanita yang tidak berkata atau merunggut walau disetubuhi beratus kali sehari.

8. Pemicit

Ia nama yang diberikan kepada alat kelamin yang memicit zakar, menolak zakar ke dinding kiri dan kanan, mengemutnya dengan batu meriyan (womb mouth atau cervix) dan seolah olah mahu menelan kedua buah zakar. Macam lahap sangat tu..Ramai yang mempunyai faraj macam ni zaman sekarang kerana pemilik faraj kini dah semakin moden.

9. Pengecek

Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang tidak pernah jemu menerima zakar. Walaupun didatangi setiap selama 100 malam berturut pun burit pengecek ini masih tidak puas. Ia mahu lagi dan lagi dan lagi kalau boleh tak benarkan zakar dikeluarkan dari lubang vaginanya. Nasib baik ia hanya dijumpai pada sebahagian kecil wanita yang liar nafsunya dan sentiasa berada dalam kehangatan. Jenis seperti ini wanita yang suka threesome ,suka noty di luar hingga sanggup cari makan luar walaupun sudah ada suami di rumah.

10. Perindu

Alat kelamin ini dijumpai pada sebahagian wanita sahaja. Ada yang semulajadi sifatnya, ada yang disebabkan dari sudah lama tidak berjimak. Ia mahukan zakar dan bila dapat ia tidak mahu berpisah dengan zakar hingga rindunya terubat.

11. Si Cantik

Alat kemaluan ini putih dan tembam, menonjol seperti kubah, kental dan tiada cacat. Lelaki akan tertarik kepada bentuknya dan kerananya zakar tiba-tiba boleh jadi tegang bila lihat si cantik mengembang di hadapan mata. Tetapi jika zakar normal; kalau tidak normal atau mati pucuk tak ada maknanya….!!!

12. Si Bengkak

Apabila zakar yang lembik menghampirinya dan menggosokkan kepala zakar kepada faraj begini beberapa kali, pastinya zakar akan menegang. Wanita yang mempunyai faraj ini akan memberikan keseronokan kerana semasa inzal, ia terbuka terkatup berulang-ulang mengemut-mengemut sebagaimana faraj kuda.

13. Yang Menonjol

Ada wanita yang mempunyai kelentit yang amat besar dan tundunnya ( bawah pusat atas pada biji kelentit ) menonjol seperti dahi yang jendul.

14. Yang Besar

Ini nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya dikelilingi oleh tundun yang amat besar. Wanita seperti ini dikatakan mempunyai lubang faraj yang besar. Walaupun pada mulanya ia kelihatan kecil namun bila zakar digesek perlahan-lahan pada kelentit dan lubang makam lazat maka lama kelamaan ia akan terbuka dan luas serta amat mudah zakar dimasukkan. Kata orang bukan setakat zakar , siku pun boleh dimasukkan.

15. Yang Montok

Ini adalah nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya lebar dan panjang. Ia sempurna dari segala sudut. Ia cantik dan ada yang menyatakan bahawa ia adalah nama bagi faraj wanita yang bertubuh montok. Bila wanita ini menyilangkan pehanya, kelentitnya menyentil seperti kepala lembu. Jika faraj terbuka, kelentit itu seperti jagung yang berada di celah kelengkangnya.

16. Si Penelan

Ini nama bagi alat kelamin wanita yang kuat menelan. Jika ia tidak jimak sejak beberapa lama, ia akan menelan zakar hingga ke pangkalnya tanpa meninggalkan sebarang kesan.

17. Tiada Dasar

Faraj ini panjang jauh ke dalam lubangnya tentunya Batu Meriyan (cervix) berada jauh ke dasar antara 7 – 9 inci. Ia memerlukan zakar yang panjang untuk memuaskannya. Jika zakar pendek maka sekadar menghabiskan kuaci saja (isteri hanya makan kuaci tak rasa apa apa perbedaannya ) Itu sebab mereka berlumba lumba untuk dapatkan petua dari Pak Habib bagi mendapatkan zakar yang lebih panjang dan besar.



>>Sumber Asal<<

No comments:

BELAJAR BUAT BITCOIN

Disebabkan ramai nak belajar buat bitcoin secara faucet, aku ajar korang kat sini je la. Sebab banyak sangat group,  tak sempat aku nak...