Trend Baru melanda Negara

Tak tau apa nak di kata lagi..dimana-mana akhbar dan berita di kaca televisyen,ada jer kes buang bayi,bukan setakat buang je..malahan sanggup mencampak bayi dari tingkap terutama yg tinggal di flat2...apa nak jadi dengan donia sekarang..ini mungkin salah satu tanda2 kiamat hampir tiba??.. fikir2 kan lah...

Ibadah Qurban 2012













BELAJAR BUAT BITCOIN

Disebabkan ramai nak belajar buat bitcoin secara faucet, aku ajar korang kat sini je la. Sebab banyak sangat group,  tak sempat aku nak...