Thursday, May 9, 2013

Kenapa Aku Pilih UMNO

Assalamualaikum, rakan-rakan dan sahabat-sahabat sekalian...

KENAPA AKU PILIH UMNO.

1 - Aku memang tidak suka pada UMNO..tetapi bukan kepada parti UMNO itu sendiri..aku tidak suka orang-orang,sebilangan pemimpin-pemimpin UMNO yang tidak jujur,berlagak,kroni,rasuah,gila kuasa..tapi bukan semua segelintir sahaja.

2 - Ak nak pilih Parti Keadilan Rakyat(PKR) - Tengok kepada parti ini yang banyak membuat huru hara,Pemimpinnya yang suka menghasut rakyat untuk ber"DEMO,dari DEMO tidak mustahil akan berlaku rusuhan..ini pernah terjadi di negara-negara luar.Tak kurang dari itu Pemimpinnya yang meminta dari kuasa Asing untuk campur tangan dalam PRU,membuat cerita dalaman negara kepada orang luar(kuasa asing),Apa akan jadi sekiranya kuasa asing masuk campur dalam urusan pentadbiran kerajaan.YA,  Anwar akan jadi PM dengan cara ber'DEMO dan rusuh.,kemudian kuasa masuk campur..tak mustahil Malaysia akan jadi seperti Mesir,Syiria,Iraq dan byk lagi akibat kuasa asing mencapuri urusan negara.Pemimpin yang ada kes mahkahmah dan penuh dengan kontroversi.Tahniah kepada penyokong2 PKR anda berjaya.

3 - Aku nak pilih PAS,yang kononya memperjuangkan agama..tetapi setiap ceramah dan syarahan tak lekang dengan caci,maki,hina manusia setaraf dengan binatang..Inikah ajaran Islam.. Ada pemimpin PAS boleh mengatakan "Aku Sanggup Makan Babi dengan Lee Guan Eng" inikah pemimpin Islam.Mengeluarkan Fatwa2 yang boleh memecahbelah Umat Islam dalam negara.Inikah Islam yang dibawa Oleh PAS.

4 - Aku tak akan pilih MCA,kerana aku tak mahu PM malaysia daripada kalangan Bangsa Cina.

5 - MIC jauh sekali aku nak pilih..paham-paham aje lah.

6 - Aku sama sekali tidak akan menyokong dan memilih DAP ,memang terang-terangan DAP ini adalah dari PAP,dasar yang tidak suka dengan Hak Orang melayu,Menghapuskan Institusi raja-raja Melayu,pemansuhan Askar Melayu Diraja.Hanya ada Presiden.dan menjadikan Malaysia sebuah Repuplik seperti Singapore.Islam bukan lagi agama rasmi negara.Dengan keputusan PRU13 baru-baru ini menunjukkan Cina DAP mahukan kuasa pemerintahan.Tak mustahil lagi 1-2 penggal sahaja lagi DAP akan mengambil alih Malaysia.

7 - Sebab itu lah aku Pilih UMNO,yang dah memperjuangkan hak-hak orang melayu semenjak merdeka sehingga ke hari ini.

Korang nak kata aku rasis katalah..aku tak kisah -
AKU MEMANG RASIS,AKU RASIS KEPADA AGAMAKU,BANGSAKU,NEGARA KU,KELUARGA KU...


Korang setuju atau tidak..HAK ANDA

No comments: