Al - Fatihah dan doa buat Abah Tersayang.....

Memang sebak dan sedih apabila menerima perkhabaran tentang kematian....tapi itu lah hakikat yang telah di tetapkan oleh NYA yang MAHA ESA...tidak ada siapa yang boleh menghalang..Aku menerima panggilan oleh adik aku yang nombor enam,yang memberi tahu abah telah tiada pada malam selasa 27/10/2009..memang tiada rezeki aku untuk melawat abah di hospital..tapi sebelum itu memang aku telah memberi tahu adik aku...aku nak balik pada hari rabu 28/10/2009..tapi itu lah..kita hanya merancang tapi ALLAH yang menentukan..menurut laporan yang dikeluarkan oleh pihak hospital abah aku menghembus nafas sekitar jam 1.30 pagi 27/10/2009 di hospital Kuala Lipis,Pahang..sebab kematian Acute Respiratory Distres Syndrome With Sepsis..sempat juga aku berbakti untuk kali terakhir...memandikan,menkafankan dan solat jenazah untuk abah hingga ke liang lahad...Abah meninggal pada usia 63 tahun.

Al Fatihah buat Abah..Hj Wan Hassan bin Wan Yusoff.

Comments

nash said…
al fatihah utk arwah ayah acik
speedrider said…
innalillah. Sabar pian. Mintak maaf aku lambat tau. Sapa pun tak roger bagitau kat aku. Forum pun aku dah tak aktif macam dulu2

Popular posts from this blog

MAKHLUK DAN RASAKSA MITOS

10 cara pilih seluar dalam sesuai