Saturday, June 26, 2010

Kemalangan Ngeri Pernah aku tengok ...18SG....

Harap maklum, Entri ini mengandungi gambar2 yang ganas keterlaluan..
(Kalau rasa lemah semangat, jangan TENGOKK..)


Korang pernah tak tengok kes orang mati kena bunuh @ bunuh diri dengan mata kepala korang sendiri?? aku baru je pagi tadi dapat tengok live...mungkin ni kes bunuh..

Ini adalah kes bunuh paling ngeri aku pernah tengok depan mata aku sendiri..Serius ngeri gila weh.tak pernah2 aku tengok kes macam ni....sampai sekarang aku masih terbayang2 lagi...

Kes ni jadi pagi tadi, waktu aku nak naik tangga nak masuk opis..masa ondway nak naik tangga, aku rasa macam ada benda pelik. je kat bawah tangga tu..macam ada benda tetiba bergolek2 bawah tangga tu...bunyi macam benda bergolek2..aku pun pi la tengok...tengok2 ja bawah tangga tu, MasyaAllah, aku rasa nak pitam terus time tu!! Aku nampak kepala yang dah terputus dari badan betul2 dok depan tayar sebuah motor..nasib baik motor tu tengah parking....kalau tak aku rasa hancur dah kepala si mayat tu kena lenyek..dan masa tu ada kucing tengah main2 dengan kepala tu. main macam dia main tikus mati..Terus aku halau kucing tu. Lepas tu aku rasa nak termuntah tengok kepala tu!! kepala saja tanpa badan..

Yang paling misteri, bila aku cuba cari kat mana badan mayat tu sekeliling kawasan tangga tu, aku tak jumpa! aku rasa takut sangat sampai tak tau nak buat apa time tu, dah la aku sorang2..

Sampai sekarang ni, sampai aku dok tulis dalam blog ni, badan dia masih tak dijumpai..Takut gila aku...dan sejak dari pagi tadi aku dok rasa seram sejuk, macam ada benda yang dok follow aku!!.

Kes ini mengingatkan aku dengan satu kes yang pernah menggegarkan Malaysia beberapa tahun lalu, mayat di cincang 18!!

aku sempat snap beberapa gambar, walaupun aku rasa takut sangat...tapi aku tak taulah berdosa ke tak aku letak gambar kepala tersebut dalam blog aku ni..kawan aku cakap jangan, nanti mengaibkan si mati, roh dia tak aman..tapi tujuan aku hanya untuk berkongsi sahaja. aku harap sesiapa yang rasa lemah semangat jangan tengoklah ye.. harap maaf..
.
.
.skrrol ke bawah untuk melihat gambar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Amacam, korang ada rasa Ngeri giler sampai nak termuntah tak???

p/s: Sampai sekarang badan dia masih belum dijumpai.

No comments: